دانلود برنامه های پولی به صورت رایگان،اکانت های پریمیوم،کرک های نرم افزار،دانلود آنتی ویروس،تکنولوژی،فناوری،اطلاعات موبایل

۷۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

تیم کوک با مدیران نینتندو در ژاپن ملاقات کرد

شاید بزرگ ترین اتفاق غیر منتظره ای که در کنفرانس ماه گذشته اپل روی داد و کسی انتظارش را نداشت، حضور شیگرو میاموتو، خالق افسانه ای سری بازی سوپر ماریو و معرفی بازی Super Mario Run برای iOS بود.

گویا حضور ژاپنی ها در سان فرانسیسکو برای مدیرعامل ارزشمندترین شرکت جهان بسیار حائز اهمیت بوده که وی سفری به کیوتو داشته تا در مقر اصلی نینتندو، با کیمیشیما، مدیرعامل شرکت و میاموتو ملاقاتی داشته باشد.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

موبایل میان رده و 4.7 اینچی Aquos Xx3 Mini از سوی شارپ معرفی شد

اگرچه شارپ توجه بسیاری از مخاطبان را در حوزه تلویزیون های خانگی جلب کرده، اما این کمپانی ژاپنی طی چند سال اخیر آنطور که باید و شاید در زمینه موبایل های هوشمند موفق نبوده است. با این حال شارپ گاهی موفق به معرفی موبایل های جذابی شده و هفته گذشته، از موبایلی مفهومی به نام Corner R رونمایی کرد که به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است.

اگرچه فعلا باید تا تبدیل شدن Corner R به محصولی واقعی منتظر ماند، شارپ قصد دارد بزودی موبایلی میان رده به نام Aquos Xx3 Mini عرضه کند که به صورت پیش فرض، به اندروید 7.0 نوقا مجهز بوده و در چند رنگ مختلف شامل صورتی، آبی، سبز، سفید و مشکی به دست مشتریان می رسد.

Sharp-Aquos-Xx3-Mini-2-w600

این موبایل هوشمند، از نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1080×1920 بهره می برد چیپست اسنپدراگون 617، سه گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات آن به شمار می روند. دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی دستگاه هم خیال دوست داران عکاسی را از ثبت تصاویری با کیفیت راحت خواهد کرد.

علاوه بر این ها، Aquos Xx3 Mini از باتری 2400 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با توجه به مشخصات سخت افزاری و ابعاد دستگاه، برای همراهی کردن کاربر طی یک روز پرمشغله کافی به شمار می رود. ناگفته نماند که به لطف مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، موبایل هوشمند مورد اشاره در تمام شرایط آب و هوایی مورد محافظت قرار می گیرد.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

سرعت حافظه در نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 بسیار پایین‌تر از سایر نسخه‌هاست

the-32gb-iphone-7-plus-uses-a-much-slower-storage-our-tests-show

نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ و ۷ پلاس جایگزین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت آیفون‌های قبلی شد تا انتقادها از روی کم بودن حافظه آیفون برداشته شود، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این مدل ها سرعت خواندن اطلاعات به مرات کند‌تر نسبت به سایر مدل ها دارند.

در همین راستا وب‌سایت gsmarena پیرامون این شایعات، در شرایط یکسان آزمایشی تدارک دیده که نتایج و بنچمارک های خروجی از آن نیز تائید می‌کنند که به در اندازه محسوسی، سرعت حافظه نسخه ۲۳ گیگابایتی آیفون ۷ و ۷ پلاس از سایر مدل‌های این گوشی پایین‌تر است.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

تغییرات بزرگ در سایانوژن و معرفی سیستم‌عامل ماژولار

cyanogenos-gesture

بر این اساس، آقای Lior Tal همچنان بر مسند مدیرعاملی سایانوژن تکیه زده، با این حال Kirt McMaster زین پس به عنوان رئیس هیئت مدیره شناخته شده خواهد شد و Steve Kondik که سابقه طولانی مدت کار در سایانوژن را در کارنامه دارد، به عنوان مدیر ارشد تحقیقاتی این شرکت انتخاب شده است.

سایانوژن ابتدا کار خود را به شکل عرضه کاستوم‌ رام‌های اندرویدی به نام CyanogenMod برای گوشی‌های محبوب اندرویدی آغاز کرد. این رام‌ها درست ظاهر اندروید خالص را داشتند اما برخی امکانات اضافه مانند نصب تم‌های مختلف به محبوبیت آن کمک کرد. به مرور زمان سایانوژن‌مد آن‌قدر محبوب شد که توانست برخی تولیدکنندگان گوشی‌های همراه مثل OnePlus را متقاعد کند تا گوشی‌های خود را با سایانوژن که حالا خود را سیستم‌عاملی بر پایه اندروید می‌نامید عرضه کند.

این شرکت به مرور زمان کسب و کار خود را توسعه بخشید و با همکاری شرکای سخت افزاری خود، میلیون‌ها گوشی هوشمند را با پلتفرم سایانوژن عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد موفقیت این شرکت تا جایی افزایش یافته که سایانوژن در نظر دارد سیستم عامل اختصاصی خود را با نام “Cyanogen Modular OS program” یا همان سیستم‌عامل ماژولار سایانوژن را طراحی کند.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

چگونه صفحه‌قفل را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

این صفحه که به هنگام ورود به حساب کاربری در ویندوز نمایش داده می‌شود، در درجه اول برای صفحات نمایش لمسی بهینه شده است زیرا با یک سوایپ کردن به سمت بالا، کنار می‌رود و کاربر می‌تواند در صورت داشتن رمز عبور، وارد محیط اصلی سیستم عامل شود.

در این صفحه علاوه بر یک تصویر پس زمینه، اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص سیستم به چشم می‌خورد. با وجود زیبا بودن این صفحه، وجود آن باعث افزایش مراحل مورد نیاز برای ورود به حساب کاربری در ویندوز خواهد شد و این در حالی است که کار کردن با آن به مراتب در ویندوز 10 برای دستگاه‌هایی که از موس استفاده می‌کنند دشوارتر است.

با بهره گیری از روش زیر، لاک اسکرین ویندوز 10 در زمانی بالا آمدن و بوت شدن سیستم عامل نمایش داده خواهد شد، با این حال خبری از آن در هنگام بیدار شدن از حالت sleep و یا بازگشت از حالت هایبرنت (hibernate) نیست. برای غیر فعال کردن صفحه قفل در ویندوز 10 راه‌های مختلفی وجود دارد که ما در ادامه با دو مورد از آسان‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم شد.

روش اول

در وهله اول بایستی پس باز کردن فایل اکسپلورر مسیر C:\Windows\SystemApps را دنبال کنید، سپس از لیست مشاهده شده فولدر “Microsoft.LockApp_cw5n1h2txyewy” را پیدا کنید.

در این مرحله بر روی فولدر مذکور کلید راست کرده و نام آن را به هر نامی که مایل هستید همچون “Microsoft.LockApp_cw5n1h2txyewy.backup” تغییر دهید.

ximg_57ce143cd2468-png-pagespeed-gpjpjwpjjsrjrprwricpmd-ic-ofucyfdefr

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

سامسونگ به کاربران گلکسی اس 7 اطمینان می‌دهد گوشی آن‌ها بدون مشکل است

samsung-reassuring-galaxy-s7-users-that-their-phone-isnt-affected-not-being-recalled1

سامسونگ دو راهکار را برای جمع آوری گوشی‌های گلکسی نوت 7 از بازار در پیش گرفته است. اول اینکه خریداران می‌توانند با مراجعه به خرده فروشی و یا اپراتور تحت قرار داد، گوشی را تحویل داده و مبلغ پرداخت شده اولیه را دریافت کنند و این در حالی است که تعویض نوت 7 با یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس هم امکان پذیر است.

در همین رابطه به نظر می‌رسد برخی دارندگان نوت 7 حاضر نیستند گوشی خود را با مدل گلکسی اس 7 جایگزین کنند، زیرا معتقدند که باتری این محصول نیز چون ساخت سامسونگ است، ممکن است به مشکلات مشابه با باتری نوت 7 دچار شود.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

مدیر بخش موبایل سامسونگ به بازگرداندن اعتماد از دست رفته کاربران قسم خورد

dj-koh-note-7

DJ Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مورد مشکلات گلکسی نوت 7 و تصمیم به توقف تولید آن گفت قسم می‌خورد اعتماد از دست رفته کاربران را بازگرداند.

به گزارش Korea Herald آقای Koh گفت به هر قیمتی دلیل اصلی مشکل گلکسی نوت 7 را پیدا رده تا بتواند اعتماد مشتریان را دوباره بازگردانده تا آن‌ها در آینده بدون هیچ نگرانی از محصولات سامسونگ استفاده کنند. او همچنین از کارمندان سامسونگ برای پشتیبانی آن‌ها در طول این دوره تشکر کرد اما بسیاری اعتقاد دارند میلیاردها دلاری که او به خاطر گلکسی نوت 7 به سامسونگ ضرر زده در آخر باعث اخراجش خواهد شد.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

بهترین قابلیت‌های مخفی در اندروید

امکانات مخفی اندروید نوقا

اندروید به این شهرت دارد که به راحتی می‌توانید آن را طبق سلیقه‌ی خود سفارشی و شخصی‌سازی کنید. بهترین بخش ماجرا این است که اگر برای کاوش‌هایی عمیق‌تر آماده باشید، معدنی طلایی از قابلیت‌ها و امکانات مخفی در اندروید وجود دارد که می‌تواند تجربه‌ی کاربری شما با گوشی‌های اندرویدی را باز هم بهتر کند.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

سامسونگ برند نوت را کنار می‌گذارد

سامسونگ

طبق خبری که از روسیه به دست رسیده، سامسونگ می‌خواهد نام «نوت» را از تمام دستگاه‌های آینده‌اش حذف کند. یک منبع ناشناخته از واحد عملیات سامسونگ در روسیه می‌گوید این شرکت نگران است که وجهه برند نوت به خاطر انفجارهای مکرر گوشی گلکسی نوت ۷ تخریب شده باشد. هر دو مدل‌های فراخوان‌ شده و جایگزین این گوشی منفجر شدند، در نتیجه سامسونگ فروش و تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف کرد.

سامسونگ به اپراتورهای همکارش گفته که گوشی‌های فراخوان شده را با دستگاه‌های جایگزین عوض نکنند. علاوه بر این، سامسونگ به شرکایش گفت که فروش این گوشی را متوقف کنند. در این میان، سامسونگ از مشتریانش خواسته که هر دو مدل گلکسی نوت ۷ را خاموش کنند و دیگر آن را روشن نکنند.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one

بهترین قابلیت‌های مخفی در iOS 10

امکانات مخفی iOS 10

اگر جزو کاربران آیفون یا آیپد هستید به احتمال زیاد تا الان فرصت کافی داشته‌اید تا در گوشه و کنار iOS 10 بگردید و با امکانات جدید آن آشنا شوید. ما هم تا به حال بخش زیادی از قابلیت‌های جدید iOS 10 را برای شما معرفی کرده‌ایم. ولی انواع و اقسام مختلفی از قابلیت‌ها و تنظیمات هم وجود دارند که در بخش‌های عمیق‌تری از سیستم‌عامل موبایل جدید اپل پنهان شده‌اند.

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
click one