alleged-huawei-mate-9-renders-5-790x680

نوبتی هم که باشد نوبت نسل جدید سری میت هوآوی است. با توجه به متوقف شدن تولید نوت ۷، هوآوی فرصت بسیار خوبی برای فروش هر چه بیشتر میت ۹ دارد. اکنون تصاویری از این فبلت منتشر شده که حاکی از وجود دو طراحی مختلف در این گوشی است.

gsmarena_001-2

 

بر اساس تصاویر منتشر شده، هوآوی میت ۹ با دو طراحی متفاوت به میدان خواهد آمد: نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت و نسخه دیگر با دو لبه خمیده همانند سری اج سامسونگ.

gsmarena_001-3

گفته شده است که نسخه سمت چپ Manhattan نام دارد که عرضه جهانی خواهد شد. نسخه سمت راست نیز نمونه اولیه Long Island است که تنها در چین عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است که Long Island مجهز به لبه‌های خمیده خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که بر اساس این تصویر Manhattan از Long Island کوچک‌تر است. از قبل می‌دانستیم که میت ۹ با دو رزولوشن مختلف (۱۰۸۰p برای نسخه جهانی و QHD برای نسخه مخصوص چین) روانه بازار خواهد شد اما حدس می‌زدیم که اندازه صفحه نمایش نسل جدید سری میت  ۹.۵ اینچ باشد.
هماطنور که در تصویر بالا می‌بینید، میت ۹ مجهز به دوربین دو گانه Leica، فوکوس لیزری و دوربین دوگانه خواهد بود. گفته شده است که سنسور‌های هر دو دوربین رزولوشنی  ۲۰ مگاپیکسلی و دیافراگمی معادل با ۲.۰  خواهند داشت. همچنین هر دو نسخه مجهز به حسگر اثرانگشت خواهند بود.